Autostrada do wskaźników
Każda firma zbiera dane. Niektóre, szczególnie te mniejsze, nawet nie zdają sobie sprawy, że to robią. Inne, wiedzą, że informacje są, ale nie potrafią z nich skorzystać. Są też przedsiębiorstwa, które analizują dane, interpretują je i stosują do skutecznego zarządzania, dzięki któremu wygrywają ze swoją konkurencją. Z pomocą aplikacji Heartly możesz dołączyć do trzeciej z wymienionych grup. W jaki sposób? Dzięki pierwszej funkcjonalności Heartly – Your Board.
Dzięki niej wybierzesz wskaźniki, które chcesz mierzyć w swojej firmie. Jeśli nie wiesz, na jakie warto postawić – nie martw się – aplikacja zaproponuje mierniki z kilku obszarów. Następnie będziesz mógł(a) zaimportować dane, które zbierasz w firmie. Jeśli jeszcze tego nie robisz w usystematyzowany sposób, to podpowiemy, jakie dane są potrzebne i jak powinno wyglądać umieszczenie ich w bazie danych. Dostaniesz nawet przykładowy plik, w którym będziesz mógł(a) umieszczać zebrane informacje.
Co później? Aplikacja sama wyliczy wartość wskaźnika i umieści go na tablicy Your Board (dashboard). Dzięki temu, w każdym momencie będziesz miał(a) możliwość zobaczenia, jak wygląda działalność Twojej firmy. Czy zyski rosną czy spadają, jak wyglądają sprawy w marketingu, dziale sprzedaży czy obsługi klienta. Nam dostęp do dashboardu zajmuje 17 sekund – myślisz, że jesteś w stanie go pobić? Sprawdź koniecznie!
Porównuj się z innymi
Za pomocą funkcji, którą nazwaliśmy HeartBeat będziesz mógł(a) porównać się z innymi. Zobaczyć, jakie średnie wartości danego wskaźnika osiągają firmy z Twojej branży. To pozwoli Ci podejmować jeszcze lepsze decyzje strategiczne i operacyjne. Zobaczysz, czy Twoja firma może lepiej działać i skłoni Cię do myślenia, jak podgonić konkurencję lub jak jeszcze bardziej jej uciec!
Zapytaj asystenta
Czasem warto porozmawiać z kimś o wskaźnikach, zapytać, co można zrobić, aby były lepsze. W jaki sposób zinterpretować pojawiający się trend lub jak wykorzystać wiedzę do podjęcia właściwej decyzji. Z pomocą przychodzi AskMe, czyli kolejna funkcjonalność Heartly. To Twój osobisty doradca biznesowy, oparty na sztucznej inteligencji i wytrenowany w interpretowaniu wskaźników. Wykorzystaj wiedzę na swoją korzyść – popraw wskaźniki i zdobądź nowe rynki.
Sprawdź Heartly
YourBoard, HeartBeat i AskMe to nie jedyne co oferuje Heartly. Decydując się na aplikację otrzymasz również pakiet szkoleń, które umożliwią Ci lepsze poruszanie się po aplikacji, dowiesz się też więcej o wskaźnikach, ich interpretacji i wyciąganiu wniosków, aby podejmować zyskowne decyzje biznesowe.
Będziesz mógł(a) ustawić również powiadomienia, które poinformują Cię o wzrostach lub spadkach na wybranych przez Ciebie wskaźnikach. Dzięki czemu szybko zobaczysz znaczącą zmianę i podejmiesz właściwą decyzję.
W razie pytań i wątpliwości będzie na Ciebie czekać zespół wsparcia technicznego, który rozwiąże typowe i nietypowe kwestie.
Twoje dane są bezpieczne
Wiemy, jak ważne jest zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa, właśnie dlatego w aplikacji wbudowaliśmy liczne zabezpieczenia. Dostęp do konta posiadają jedynie wyznaczone przez administratora konta osoby, czyli to Ty decydujesz, kto jeszcze może je zobaczyć.
Bezpłatny okres próbny Heartly
Już teraz możesz zapisać się na bezpłatny okres próbny Heartly. Sprawdź, czy ta aplikacja jest dla Ciebie, jakie wskaźniki są proponowane dla Twojej branży. Zobacz, jak łatwo i intuicyjnie podłączysz swoje dane do aplikacji i przetestujesz jej wszystkie funkcjonalności!
Więcej o wskaźnikach i Heartly
Mamy nadzieję, że artykuł przybliżył Ci, czym jest Heartly i że przekonał Cię do przetestowania aplikacji.
Już wkrótce na tym blogu przeczytasz więcej o wskaźnikach, jakie warto badać w swoim biznesie. Pokażemy przykłady firm, które już z sukcesem korzystają z Heartly. Wskażemy dobre przykłady zastosowań KPI w biznesie i napiszemy więcej o podejmowaniu skutecznych decyzji biznesowych. Bądź na bieżąco.
Przeczytaj więcej o:
Wskaźnikach satysfakcji klienta