Jesteśmy beneficjentami projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zobacz szczegóły

7 kluczowych powodów, dlaczego warto używać aplikacji Heartly do śledzenia wskaźników firmowych

W dzisiejszym zmiennym i silnie konkurencyjnym świecie, zarządzanie firmą wymaga dokładnych informacji, szybkich reakcji i strategicznego podejścia. Wydaje się więc, że niezbędnym elementem tego procesu są wskaźniki firmowe, zwane również KPI (Key Performance Indicators). To one stanowią barometr sukcesu organizacji, pozwalając na ocenę efektywności, wzrostu i konkurencyjności. Jednak śledzenie, analiza i wykorzystanie tych wskaźników często jest dużym wyzwaniem, które wielu przedsiębiorców i menedżerów może przyprawić o ból głowy. Na szczęście jest Heartly — aplikacja, która pozwala zapanować nad KPI w całej firmie. Poznaj 7 powodów, dla których warto jej używać.

Spis treści

Czym jest Heartly? 

Heartly to wszechstronne narzędzie stworzone z myślą o tym, aby ułatwić zarządzanie KPI i przekształcić je w źródło wiedzy oraz przewagi konkurencyjnej. Od zintegrowanego dashboardu KPI, po możliwość zadawania sztucznej inteligencji pytań, na temat wskaźników. Heartly oferuje rozwiązania, które sprawią, że zarządzanie firmą stanie się bardziej efektywne, precyzyjne i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Zapraszamy do zapoznania się z tymi fascynującymi aspektami aplikacji, które mogą stanowić klucz do sukcesu Twojej organizacji. Przekonajmy się razem, dlaczego aplikacja Heartly jest narzędziem, które może pomóc Ci osiągnąć wyższy poziom efektywności i wyprzedzić konkurencję.

7 Powodów

1. Zintegrowany dashboard

Dzięki Heartly możesz gromadzić, wyświetlać i analizować wszystkie najważniejsze wskaźniki firmowe w jednym przejrzystym panelu. Zaprojektowaliśmy go tak, aby był estetyczny i funkcjonalny. Już na pierwszy rzut oka zobaczysz, które KPI wymagają Twojej uwagi, a które zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Możesz też liczyć na powiadomienia. To dzięki nim wychwycisz, kiedy miernik spadł poniżej określonego poziomu. To spora oszczędność Twojego czasu – skupiasz się na tym, co najważniejsze.

2. Heartly wskazuje, które KPI śledzić

Nie wiesz, jakie mierniki warto monitorować? Aplikacja Heartly Ci je zaproponuje i wskaże dane potrzebne do jego obliczenia. Jeżeli nie miałe(a)ś dotychczas styczności ze wskaźnikami, to zaproponujemy Ci pakiet szkoleń, które dostępne są w każdym planie. Staniesz się po nich ekspertem nie tylko od aplikacji Heartly, ale również dowiesz się całkiem sporo o KPI w różnych działach firmy – od finansów po obsługę klienta. 

 

3. Wykorzystanie potęgi sztucznej inteligencji

Chciał(a)byś skonsultować wyniki, jakie osiągasz? Zapytać, co możesz zrobić, aby poprawić wartość danego wskaźnika? Nic prostszego. Porozmawiaj z wirtualnym asystentem. AskMe, bo tak nazywa się ta funkcja, to sztuczna inteligencja wytrenowana w odpowiadaniu na pytania o kluczowe wskaźniki efektywności. Z pewnością uzyskane odpowiedzi wpłyną pozytywnie na uzyskiwane wyniki w firmie i pozwolą na podejmowanie zyskownych decyzji. 

4. Porównanie wyników z konkurencją

Kolejny istotny powód, dla którego powinieneś (powinnaś) rozważyć aplikację Heartly to porównanie wskaźników z konkurencją. Dzięki benchmarkowi będziesz mógł(a) ocenić, jak Twoja firma wypada na tle innych, podobnych przedsiębiorstw. Taka wiedza potrafi zmotywować do działania i ułatwia wyznaczanie kolejnych celów. 

 

5. Personalizacja danych

Aplikacja pozwala dostosować wygląd dashboardu KPI i wybierać, które wskaźniki są dla Ciebie najważniejsze. Możesz spersonalizować aplikację do własnych potrzeb. Nie w każdej firmie trzeba śledzić wszystkie mierniki. Które warto monitorować? Szczególnie te, które odpowiadają na postawione przez Ciebie i Twoją organizację cele. Zawsze warto przemyśleć strategię KPI. Mając model wskaźników, będziesz mógł (mogła) go łatwo pokazać w Heartly. 

6. Wizualizacje danych 

Warto podkreślić, że Heartly dostarcza rozbudowane wizualizacje danych w formie wykresów i tabel. To ułatwia zrozumienie i interpretację wskaźników firmowych. Graficzne przedstawienie wyników ułatwia podejmowanie trafnych i zyskownych decyzji.

7. Lepsza efektywność

Dzięki aplikacji Heartly, zarządzanie wskaźnikami firmowymi staje się bardziej efektywne, dokładne i dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy. To narzędzie, które może znacząco poprawić wydajność i osiągnięcia Twojej organizacji. Jak możesz zacząć? 

 

Wypróbuj Heartly w Twojej organizacji

Chcesz wiedzieć, czy aplikacja Heartly przyda się w Twojej firmie? Nic prostszego. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego

Jeżeli będziesz potrzebować wsparcia, chętnie pomożemy.

 

Przeczytaj również: 

Jakie są wskaźniki satysfakcji klienta? Jak sprawdzić lojalność?

Czym jest dashboard, jak go tworzyć, projektować i z niego korzystać?

Wskaźniki logistyczne – które wybrać?